Všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád

Provozovatel Tepelná čerpadla Slezsko, s. r. o., Petr Albrecht, se sídlem Mikulova 55, 735 43 Albrechtice, IČ 05868742, e-mail: info@fitnesshavirov.cz, tel.: 604 20 14 20, provozovna Fitness pro ženy Havířov se sídlem Okrajová 1356/19, 736 01 Havířov (dále jen „Fitness“), internetové stránky https://www.fitnesshavirov.cz/ (dále jen “Webové stránky”) vydává tyto obchodní podmínky (dále jen „Obchodní podmínky“):
I. Úvodní ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží a služeb nabízených ve Fitness a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti Fitness a jeho zákazníků 2. Zákazník je povinen seznámit se s těmito Obchodními podmínkami a Reklamačním řádem (níže), které jsou uvedeny na Webových stránkách a v provozovně Fitness.
II. Prodej zboží a služeb v provozovně Fitness
1. Aktuální nabídka zboží a služeb, včetně cen za dané služby a zboží, je k dispozici v provozovně na adrese: Okrajová 1356/19, 736 01 Havířov a současně na Webových stránkách. 2. Fitness může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu, věk zákazníků, formu úhrady apod. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován. 3. Zákazník má možnost za zboží a služby platit prostřednictvím zákaznické karty, má-li na zákaznickém účtu uložen Deposit ve výši odpovídající hodnotě kupovaného zboží nebo služby. Prostřednictvím zákaznické karty lze využít i další formy úhrady za zboží a služby, a to hotovost, platební kartu, benefitní zaměstnanecké poukazy v papírové či elektronické formě (např. Sodexo, Benefit Plus a jiné), a benefitní programy (např. Multisport ). Podmínky využívání těchto benefitů si stanovuje a zveřejňuje v prostorách Fitness a na Webových stránkách. Zákazník je povinen splnit podmínky stanovené pro čerpání benefitů (např. vytvoření zákaznického účtu, vklad na deposit pro úhradu případných storno poplatků.) Při nesplnění podmínek zákazníkem není nákup zboží nebo služeb prostřednictvím benefitů umožněn. 4. Zboží a služby lze Zákazníkovi prodat také bez použití zákaznické karty. V takovém případě jsou služby poskytovány v základní ceně a je možné využít pouze ty způsoby úhrady, které si určuje Fitness.
III. Zákaznický účet, deposit, členství, permanentka
1. Zákazník je povinný si ve Fitness na recepci vytvořit zákaznický účet vyplněním povinných polí registračního formuláře. Zákaznický účet – registraci lze také provést online potvrzením aktivačního e-mailu. Po založení účtu si může Zákazník na zákaznický účet vložit peněžitou částku (dále jen „Deposit“), minimálně ve výši 100 Kč. 2. Vklad na Deposit se provádí úhradou v hotovosti, platební kartou na recepci nebo prostřednictvím platební brány GoPay. Vklad na Deposit není možné učinit prostřednictvím benefitních plateb. Deposit lze využít k úhradě veškerého zboží a služeb nabízených ve Fitness. Dle výše dobitého Depositu je Zákazník přiřazen do předem definované zákaznické skupiny, která určuje platnost depositu a od částky 1500 Kč a výše také poskytuje slevové benefity na vybrané zboží a služby dle aktuálního ceníku. Přiřazení odpovídající depositní skupiny se řídí vždy dle výše posledního vkladu na účet a zbývající nevyčerpaná částka na zákaznickém účtu je přeřazena do dané skupiny. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu. O aktuální výši Depositu na zákaznickém účtu se může Zákazník informovat také ve Fitness po předložení zákaznické karty nebo prokázání totožnosti vztahující se k danému účtu. Fitness centrum zasílá automaticky na e-mail Zákazníka výpis o stavu Depositu a dále s předstihem 7 dnů informační e-mail o konci platnosti Depositu. 3. Vložený Deposit je Zákazník povinen vyčerpat do lhůty maximální platnosti Depositu určené v ceníku Fitness a také na Webových stránkách dle výše vloženého depositu, počítáno od okamžiku vložení příslušného Depositu. Po uplynutí doby dle předchozí věty skončí platnost vloženého Depositu. Platnost depositu je možno prodloužit vložením další finanční částky, min. 100 Kč. Celá zbývající výše Depositu bude přiřazena do slevové skupiny dle výše posledního vkladu. Zakoupený Deposit není možné směnit zpět na peněžní prostředky a jakkoli vracet. Ve výjimečných případech na základě písemné žádosti Zákazníka na e-mail info@fitnesshavirov.cz s odůvodněním a prokázáním vážného důvodu může být Deposit zákazníkovi vrácen, výhradně pouze převodem ve stanoveném termínu současně s vrácením karty.
4. Fitness centrum dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet k nákupu Členství, tedy časové permanentky, která umožňuje Zákazníkovi vstup do Fitness po určité časové období za konkrétně vytvořených podmínek (měsíční, čtvrtletní, půlroční členství). Fitness může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování s ohledem na kapacitu, věk zákazníků, formu úhrady apod). Fitness může vyloučit některé z forem úhrady za služby. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu, kde si lze ověřit platnost členství nebo se může Zákazník informovat také ve Fitness, a to po předložení zákaznické karty nebo prokázání totožnosti k danému účtu. Fitness zasílá automaticky na e-mail Zákazníka s předstihem 7 dnů informační e-mail o konci platnosti členství.
5. Fitness dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet k nákupu Permanentky na předem stanovenou či dohodnutou kombinaci služeb, příp. zboží. Fitness může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování s ohledem na kapacitu, věk zákazníků, formu úhrady apod. Dále Fitness může vyloučit některé z forem úhrady za služby. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován. Zákazník má přístup ke stavu svého zákaznického účtu, kde si lze ověřit platnost Permanentky nebo se může Zákazník informovat také ve Fitness, a to po předložení zákaznické karty nebo prokázání totožnosti k danému účtu. Fitness zasílá automaticky na e-mail Zákazníka s předstihem 7 dnů informační e-mail o konci platnosti Permanentky. 6. Zakoupenou Permanentku je Zákazník povinen vyčerpat do stanoveného data platnosti, které je uvedeno v ceníku ve Fitness a také na Webových stránkách. Po uplynutí doby dle předchozí věty skončí platnost Permanentky. Platnost permanentky není možné prodloužit. Ve výjimečných případech na základě písemné žádosti klienta na e-mail info@fitnesshavirov.cz s odůvodněním a prokázáním vážného důvodu může být platnost Permanentky prodloužena. 7. Zákazník má možnost vstupovat na svůj zákaznický účet prostřednictvím mobilní aplikace. Po přihlášení, které se uskuteční zadáním platného uživatelského jména a hesla, má Zákazník možnost zakoupit si jednotlivé zboží/služby, členství nebo permanentku. Dále je možné v zákaznickém účtu přes aplikaci administrovat zadané kontaktní údaje. Jestliže bude mít Zákazník jakékoli problémy s přihlášením na svůj zákaznický účet, informuje o této skutečnosti bezodkladně recepci Fitness. 8. Fitness dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj zákaznický účet k nákupu zboží na baru v provozovně Fitness.
IV. Zákaznický identifikátor
1. Po zřízení zákaznického účtu bude Zákazníkovi předána zákaznická karta, která slouží jako identifikátor k zákaznickému účtu. Zákaznická karta může být přiřazena pouze k pojmenovanému účtu, se kterým může disponovat výlučně osoba uvedená jako majitel této karty . Zákaznická karta bude Zákazníkovi vystavena oproti poplatku 100,- Kč vč. DPH. Tento poplatek slouží jako vratná záloha a při poškození nebo ztrátě karty poplatek nebude Zákazníkovi vrácen. 2. V případě ztráty/odcizení zákaznické karty je Zákazník povinen co nejdříve kontaktovat recepci Fitness, aby tuto kartu zablokovalo. Fitness centrum neodpovídá za případné škody, které Zákazníkovi z důvodu ztráty/odcizení zákaznické karty vzniknou.
V. Nákup služeb prostřednictvím přímé úhrady od zaměstnavatele
1. Fitness centrum umožňuje zákazníkům nákup služeb také přímou úhradou za služby, poskytovanou zaměstnavatelem, na základě vystavené faktury. Konkrétní podmínky pro využití služeb stanoví Fitness. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným způsobem informován.
VI. Prodej zboží a služeb přes aplikaci
1. Veškeré objednávky podané prostřednictvím aplikace jsou považovány za závazné. Podáním objednávky Zákazník stvrzuje, že se seznámil a souhlasí s Obchodními podmínkami a Reklamačním řádem.
2. Objednávka je závazným návrhem kupní smlouvy či smlouvy na dodání služby (dále jen „Smlouva“). Smlouva vzniká přijetím objednávky. Přijetím objednávky se rozumí zaslání „Potvrzení přijetí k dalšímu zpracování“, které je zasíláno automaticky na e-mail Zákazníka a zároveň je uloženo v databázi Fitness.
3. Smlouva se uzavírá v českém jazyce.
4. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí, uvedených v příslušném formuláři, který se automaticky zobrazí na internetové stránce související s koupí konkrétního zboží či s dodávkou konkrétní služby podle výběru Zákazníka. Místem dodání zboží je adresa Fitness. Vlastnické právo ke zboží přechází na Zákazníka jeho převzetím od Fitness po zaplacení kupní ceny včetně daně z přidané hodnoty.
5. Před zasláním objednávky je Zákazníkovi umožněno zkontrolovat a změnit údaje, které do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle Zákazník společnosti kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“.
6. Smlouvy jsou po svém uzavření archivovány v elektronické formě a jsou přístupné pouze tomuto Fitness. Zakoupené zboží si může Zákazník vyzvednout osobně na recepci Fitness. V případě, že si objednané zboží Zákazník nepřevezme do sedmi dnů od jeho zakoupení, pokud bude zboží připraveno k odběru, má Fitness právo odstoupit od Smlouvy.
7. Platební podmínky
V aplikaci Fitness existují následující volby způsobu platby za kupované zboží nebo služby: online platba skrze platební bránu GoPay.
8. Odstoupení od smlouvy
Zákazník, který je spotřebitelem, je oprávněn od Smlouvy odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí objednaného zboží. V případě, kdy je předmětem Smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží lhůta dle předchozí věty ode dne převzetí poslední dodávky zboží.
Pro účely uplatnění práva na odstoupení od Smlouvy je třeba, aby Zákazník o svém odstoupení od smlouvy Fitness informoval, a to formou dopisu zaslaného prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na kontaktní adresu Fitness, nebo e-mailovou adresu: info@fitnesshavirov.cz. Odstoupení od smlouvy je možné učinit i v poslední den čtrnáctidenní lhůty pro odstoupení od smlouvy. Pokud Zákazník odstoupí od Smlouvy, vrátí mu Fitness bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu bylo doručeno oznámení o odstoupení od smlouvy, částku zaplacené kupní ceny za zboží, vč. DPH. Pro vrácení platby Fitness použije platbu převodem na bankovní účet, který zákazník uvede v žádosti o odstoupení od smlouvy. V žádném případě tím Zákazníkovi nevzniknou další náklady.
Platbu Fitness Zákazníkovi vrátí po obdržení vráceného zboží.
V případě odstoupení od smlouvy Zákazník vrátí Fitness centru zboží úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, bez známek opotřebování, pokud možno včetně originálního obalu a ve stavu, v jakém zboží převzal. Zákazník bere na vědomí, že pokud zboží vrácené Fitness centru nebude kompletní, bude špinavé, opotřebované, ponese známky použití či bude jakkoliv jinak znehodnocené, vzniká tím Zákazníkovi odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží. Fitness centrum má v tomto případě nárok na započtení škody vzniklé na zboží oproti hodnotě finanční částky, která má být Zákazníkovi z titulu odstoupení od smlouvy vrácena.
Zákazník nese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Tyto náklady nese Zákazník rovněž v případě, jestliže zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
Zákazník bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od smlouvy, zašle zboží zpět na kontaktní adresu Fitness centra nebo předá osobně na recepci Fitness centra.
Lhůta se považuje za zachovanou, pokud Zákazník odešle Fitness centru zboží zpět před uplynutím 14 dnů.
Fitness centrum má právo na odstoupení od smlouvy v případě vyprodání či nedostupnosti objednaného zboží. V případě, že předmětné zboží již Zákazník uhradil, bude mu kupní cena vč. DPH vrácena převodem na účet, ze kterého bylo zboží uhrazeno.
9. Reklamace
Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s Reklamačním řádem internetové aplikace Fitness pro ženy Havířov a právním řádem platným v ČR.
Reklamační řád internetové aplikace Fitness centra je nedílnou součástí těchto Obchodních podmínek.
10. Ostatní ustanovení
Fitness centrum si neúčtuje žádný poplatek za použití prostředků komunikace na dálku.
Ceny uváděné u jednotlivých druhů zboží/služeb jsou platné k okamžiku odeslání objednávky Zákazníkem Fitness centru.
11. Odesláním elektronické objednávky Zákazník bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení Obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou cenu objednaného zboží (včetně DPH, přepravného či poštovného), uvedenou v internerové aplikaci Fitness centra.
VII. Ochrana osobních údajů
1. Při zpracování osobních údajů se Fitness centrum řídí nejen podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ale nakládání s osobními údaji přizpůsobujeme i Nařízení (EU) 2016/679, tj. obecnému nařízení o ochraně osobních údajů, které je účinné od 25.5.2018 a je všeobecně známé pod zkratkou GDPR. Prohlášení o zpracování osobních údajů je k dispozici na Webových stránkách.
VIII. Závěrečná ustanovení
Tyto Obchodní podmínky Fitness jsou účinné od 1. 6. 2024 a jsou k dispozici v provozovně Fitness centra a na Webových stránkách.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Provozovatel Tepelná čerpadla Slezsko, s. r. o., Petr Albrecht, se sídlem Mikulova 55, 735 43 Albrechtice, IČ 05868742, e-mail: info@fitnesshavirov.cz, tel.: 604 20 14 20, provozovna Fitness pro ženy Havířov se sídlem Okrajová 1356/19, 736 01 Havířov (dále jen „Fitness“) vydává s účinností od 1. 6. 2024 tento reklamační řád pro účely prodeje zboží (dále jen „Reklamační řád“):
I. Všeobecná Ustanovení
1. Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek Fitness centra. Reklamační řád stanovuje postup při reklamaci zboží či služeb zakoupených v rámci internetového prodeje zboží nebo služby nabízené v internetové aplikaci Fitness centra.
2. Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu, mají přednost před definicemi pojmů v Obchodních podmínkách. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, použije se definice pojmu uvedená v Obchodních podmínkách. Pojmy neuvedené v tomto Reklamačním řádu či Obchodních podmínkách se vykládají ve významu podle platné právní úpravy České republiky.
3. Zákazník (dále také jako „kupující“) je povinen seznámit se s tímto Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží či služby.
II. Reklamace
1. Fitness centrum odpovídá za vady zboží nebo služeb, které se projeví v zákonné záruční době, která počíná běžet ode dne převzetí zboží či poskytnutí služby (dále též jen jako „záruční doba“, „záruka“ nebo „doba odpovědnosti za vady“).
2. Dojde-li ke zrušení sportovní akce, na které si zákazník již zakoupil vstupenku, bude Zákazníkovi vráceno vstupné na základě zákazníkem uplatněné řádné reklamace.
3. Podmínkou platnosti záruky je, aby kupující v době jejího trvání a bez odkladu po zjištění vady zahájil reklamační řízení a vytkl vadu, kterou na zboží/službě shledal.
4. Kupující je povinen pro účinné zahájení reklamačního řízení předložit doklad o koupi zboží/služby nebo jiným způsobem prokázat vznik smluvního vztahu.
5. Místem uplatnění reklamace je Fitness pro ženy Havířov, přičemž reklamaci je možné uplatnit poštou či emailem.
6. Záruka se nevztahuje na vady, na které byla poskytnuta sleva.
7. Tímto Reklamačním řádem nejsou dotčena práva kupujícího, která se ke koupi věci váží. Práva z vadného plnění je nutno uplatnit v souladu s příslušnými právními předpisy.
8. Uplatní-li kupující reklamaci a vytkne tak prodávajícímu vady na zboží/službě, sepíše o tom prodávající zápis, který obsahuje datum zahájení reklamačního řízení, specifikaci zboží/služby, označení vadné vlastnosti, způsob vyřízení reklamace požadovaný kupujícím, termín vyřízení reklamace.
9. Kupující má právo na řádné odstranění uznané reklamované vady. V případě uznané reklamace se do záruční doby nepočítá doba uplynulá ode dne uplatnění práva z vadného plnění až do dne, kdy kupující po skončení opravy byl povinen výrobek převzít.
10. Reklamační řízení musí být ukončeno do 30 dnů ode dne jeho zahájení, a to včetně odstranění vady, jejíž reklamace byla uznána, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Reklamační řízení musí být ukončeno vydáním rozhodnutí o reklamaci, ve kterém bude datum a způsob vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
11. Na dárky a bonusy, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatnit reklamaci.

Zásady používání cookies

Tento web používá soubory cookie ke zlepšení vašeho zážitku při procházení webem.

Cookies jsou malé textové soubory, které si ukládá váš webový prohlížeč. Tyto soubory vám zjednodušují a zrychlují práci s našimi internetovými stránkami, jelikož si pamatují vaše preference. Soubory cookies také umožňují lepší využití našich internetových stránek a přizpůsobení jejich obsahu vaším zájmům a potřebám.

Povolení cookies v nastavení internetového prohlížeče se považuje za souhlas se zpracováním osobních údajů.

Volitelné soubory cookies se ale spustí s Vaším souhlasem. Nebude-li tomu tak, klidně nás kontaktujte. Nezbytné soubory cookies se používají automaticky, jelikož jsou nezbytné pro správný chod a zobrazení stránek.

Budete-li chtít, můžete ale soubory cookies blokovat nebo odstranit prostřednictvím svého internetového prohlížeče nebo pomocí softwaru třetí osoby. To ale může negativně ovlivnit funkčnost těchto stránek. Podrobné informace a výpis použitých souborů cookies naleznete na stránce zásad používání souborů cookies.